En dag på stranden..

Trodde när jag vaknade i morse att denna dag skulle bjuda på sol, bad och värme helt enkelt en dag på stranden. Men där hade jag fel, molnen ville något helt annat så därför blev det istället en promenad med Jossan.

En Powerwalk utan dess like och nu när ävev magen fått lite mat i sig är kroppen helt slut. Sovit sjuk dåligt de sista nätterna av många olika anledningar. Så det får nog snart bli ändring på det, för annars kommer man inte orka med denna sommaren. Men hur lätt är det att sova när man varit på jobbet halva natten och stökat runt.

Det händer saker i livet som inte alltid är förutsägbara, framför allt inte att det går så fort. Aldrig har eller hadr jag tänkte att på endast en vecka kan man känna så här eller att det där utrycket "Kärlek vid första ögonkastet" att det skulle vara något för mig?! Men jag tror jag är fast.. Det finns något där just nu som lockar mig mer än nägonting annat! Framtiden får visa sitt men man måste ändå leva sitt liv..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0